lauantai 12. heinäkuuta 2014

Thoughts could leave deeper scarring than almosta anything else


Mulla on taas jotenkin toooosi ristiriitaiset fiilikset ollut oikeastaan jo parin päivän ajan, vaikka en varsinaisesti ole vielä syytä keksinyt. Kai mulla vaan on jotenkin alitajuisesti kamala stressi, koska tunnetusti mä masennun aina silloin ja kestää kaaaaauan aikaa ennen kuin tajuan mistä siinä oikein on kyse. Autokoulu, kouluhommat, yo, junamatka - kaikki vaan taas tulee yhdellä rysäyksellä enkä meinaa pysyä enää perässä -__-'


Mä lähden maanantaina Vihtiin Katan luokse ja sain tänään vihdoin pienen matkalaukun - vain tajutakseni että se on liian pieni. Jos tungen sinne läppärini niin sitten sinne ei mahdu kuin muutama paita ja läppäri on ihan ehdottomasti pakko ottaa mukaan. Jep, mun tosissaan pitäisi hankkia se läppärilaukku tai edes sellainen suojakotelo mikä lie niin voisin kantaa sen ihan kädessä. Mutta oh well, pitää vaan koittaa selvitä tosta matkasta hengissä. Nimimerkillä en ole ikinä matkustanut yksin junassa... ja mulla on vielä yksi vaihto T^T




Jooh, vihdoin mä sentän olen saanut aikaiseksi aloittaa sen psykologian ja ruotsin opinnot vaikka olen siltikin toooosi paljon jäljessä. Ja kiitos sen, mun on pakko raahata kirjat Katalle mukaan ja opiskeltava sielläkin jonkun verran koska jos jätän ne tänne ja heitän aivot narikkaan koko viikoksi niin olen pulassa kun tulen takaisin kotiin.


Mun tyyli on muuttunut kanssa erittäin paljon taas jälleen kerran. Kai mulla on joku itsensä etsiminen tällä hetkellä menossa, koska vielä vähän sitten olin joku hemmetin hime/lolita sekotus mikä lie ja sitä ennen olin joku ihmeen hippi ja sitä ennen ties mikä. Enkä siis sano että näissä tyyleissä olisi mitään vikaa, mutta olen siis vaihtanut tyyliä aika paljon lähiaikoina, koska en yksinkertaisesti tiedä että mikä se mun juttu on. Tällä hetkellä kuitenkin tuntuu, että ainakin oikeaan suuntaan ollaan menossa ja olen vahvasti sitä mieltä että hiusten värjääminen oli erittäin hyvä homma, koska se tukee tätä mun lievää 'rock' tyyliä tai mitä lie. Mutta huomenna saatan taas ihan hyvin olla täysin erimieltä eli ei kannata mitään lopullisia julistuksi tehdä xP


Okay, eipä kai mulla sitten muuta, huomenissa pakkailemaan ja muutenkin kaikki ostoslistat Stadiin menoa varten valmiiksi ja maanantaina tämä landelainen hyppää junaan! I'm so excited!! <3 \^^/




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti