maanantai 7. heinäkuuta 2014

Menen konkurssiin

(We heart it.com)

Mulla on nyt ollut tosi ristiriitaisen ihanat pari päivää. Toisaalta mulla on ollut todella ihania hetkiä ja sellaisia hetkiä joiden ei koskaan tahtoisi loppuvan, mutta taas toisaalta löytyy myös sellaisia, joita ei koskaan toivoisi joutuvansa kokemaan. Ja mä nyt ajattelin kuvin ja sanoin kertoo vähän niistä, sillä oon oppinut että se helpottaa kun asiat saa pois mielestä ja tää on mun keino siihen..



Vihdoin tuli ne kaikkien niin suuresti odottamat helteet ja vaikken itse niistä tykkääkään niin kyllähän sitä kesämielellä piti sportin uusin numero ostaa ja syödä vähän mansikoita ja niiden kaverina banaania. Mä en vaan oo sellainen ihminen joka aurinkoisilla päivillä lähtee rannalle tai kaupungille vaan mä tykkäisin lähteä oikein pitkälle juoksulenkille jonnekin maastoon, mutta luonnollisesti koska on niin kuuma niin en voi sitä tehdä T^T


Sain vihdoin ja viimein aikaiseksi värjätä hiukseni uudelleen ja mä rakastan tota uutta väriä <33 Mulla on kerran aikaisemminkin ollut mustat ja rakastuin niihin jo silloin joten ajattelin että miksi ei - tässä on tulos. Inhoan naamakuvia itsestäni, mutta tämä oli myös yksi niistä hyvin harvoista jotka oikeasti onnistui O.O'


Lähes sietämättömästä kuumuudesta huolimatta piti kuitenkin käydä mummon luona teellä ja juomassa starbucksin kahvi jonka se oli mulle ostanut, nam nam <3 Tiiän millaisia kaloripommeja noi kahvit on, mutta ne vaan on niin hyviä, että hiiteen kalorit kun tollaisen saa xD



Totta kai mun oli pakko päästä lenkille vaikka lämpömittari näyttikin jotain yli 30 astetta ja kuinkas muutenkaan, meikäläinen unohti laittaa aurinkovoidetta ja.. noh, kävi näin uwu' En varsinaisesti palanut, mutta iiiihanat rusketusrajat jäi treenitopista T^T


Ei lisättävää..


Kamalaa, mä en edes muista milloin olisin viimeksi syönyt roskaruokaa.. Se ei vaan oo mun juttu kun mietin koko ajan että kuinka hirveän paljon kaloreita niissä on ja muutenkin ajatus siitä että vetäisin kokonaisen hampurilaisen tuntuu tosi ahdistavalta. Mutta kun me kaverini Maijan kanssa päätettiin lähteä viettämään rentoa shoppailupäivää Jyväskylään niin olihan meidän pakko jotain siellä matkalla syödäkin ja koska molemmilla ei ollut rahaa tuhlattavaksi ruokiin niin tämä oli halvin vaihtoehto - 2€, ei paha!


Okei, mä en yhtään tiedä että miten noi kuvat näkyy ja koska rakas järkkärini on huollossa niin kuvat piti ottaa kännykän surkealla etukameralla omassa huoneessani joten älkää syökö mua laadun takia u.u' Eli tota mekkoa lukuun ottamatta tossa on niitä shoppailu vaatteita mihin tuli rahaa alennusmyyntien takia tuhlattua luvattomankin paljon. Ton mekon mummo osti mulle jo aikaisemmin ja se oli päällä shoppailemassa, mutta ajattelin senkin tähän samaan tunkea.




Ja sitten vielä totta kai meidän piti eksyä Glitterin alennusmyyntiin sekä Ginaan ja mut tuntien sieltä tietenkin lähti krääsää mukaan uwu' Paitsi että toi ripsari ja valkoinen kynsilakka on kyllä jostin muualta.. mutta samalta reissulta joka tapauksessa.

Eli joo, päällisin puolin mulla on ollut kivat pari päivää ja sama jatkuu kun sain tänään hommattua vihdoin itselleni bikinit ja mennään varmaan huomenna Maijan kanssa heittämään talviturkki ja ensi viikolla on lähtö Katan luokse, mutta silti jotenkin on fiilis tosi maassa tällä hetkellä. En tiiä onko se se perus kesämasennus josta on mulle jo tullut perinne vai johtuuko se tästä samasta henkilökohtaisesta roskasta joka on koko ajan käsillä, mutta yritän silti parhaani mukaan keskittyä siihen miten kivaa mulla on ollut ja miten kivaa mulla vielä tulee olemaan! Toivottavasti teilläkin kaikilla on ollut kiva kesä <3














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti