maanantai 30. kesäkuuta 2014

Almost perfect life

(We heart it.com)

Mulla on jotenkin ollut sellainen ylipirteä olo jo tässä parin päivän ajan ja suurin syy on varmaan tuo töiden loppuminen eli nyt vihdoin voi kesäloma ihan niin noin virallisesti alkaa. Meillä tuli vähän riitaa työnantajan kanssa, josta johtuen mä vähän niin kun otin lopputilin tuossa keskiviikkona, kun ei sellaisten haukkujen jälkeen enää kamalasti tuota työmotivaatiota löytynyt, varsinkaan kun itse en ollut mitään väärää tehnyt vaan päinvastoin. Mutta mua ei nyt jaksa se enää tippaakaan kiinnostaa, sillä nyt olen lomalla!!! Vaikka eipä sillä, nyt alkaa sitten opiskelu sekä autokoulun tehtävien kiireinen tekeminen, mutta sentään saan nukkua hieman pidempään ja muutenkin on se vain kotona opiskelu iiiiihan eri asia kuin se että pitäisi koulun penkillä kahdeksan tuntia päivässä kököttää.

I've been extremely happy over these past few days and I think that the main reason is that I don't have to go to work anymore! Although I have to study from now on but I don't really care because it's totally different thing to study at home than go to school every single day.

(We heart it.com)

Mun autokoulukin alkaa olla aikas lailla hyvällä mallilla, ainoastaan ne itsenäiset tehtävät meinaa hieman nikotella.. Mutta mulla on enää kaksi teoriaa jäljellä joista toinen olisi heti huomenna ja tänään olin tuolla liukkaankelin ajoradalla harjoittelemassa. Kamalaahan se oli, mutta voin kyllä rehellisesti sanoa, että siihen nähden että olin ajanut vasta viisi kertaa ennen rataa niin se meni todella hyvin. Eikä vain minun vaan myös opettajani mielestä. Osaan kuulemma käsitellä autoa todella sujuvasti ja ajostani näkee jo että alan rentoutumaan ratin takana. Eihän ne sitten mennyt ihan putkeen kun se auto lähti luisumaan, mutta yritän ajatella sen niin, että ei se oikeassakaan elämässä menisi täydellisesti, joten miksi se pitäisi mennä nyt?

My driving school is going on quite well actually but I have to do those independent tasks as well..

(We heart it.com)

Vähän liioittelua ehkä, mutta oon vaan niiiiiiin innoissani siitä mun kesälomareissusta vaikka vain tuonne Espoon suunnalle olenkin menossa <3 Mä oon siis tällainen perus maalainen, joka ei ole käynyt Stadissakaan kuin tasan kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla en uskaltanut lähteä keskustaa kauemma koska pelkäsin eksyväni. Tallinnassa olen käynyt kerran ja Viipurissa pari kertaa mutta molemmat oli porukoiden kanssa ja kyseessä oli ihan vain parin tunnin shoppailu reissu eli ei mitään nähtävyyksien katselua. Eli en siis ole elämäni aikana käynyt missään ja siksi tuo reissu alkaakin jännittämään aika tavalla! Varsinkin kun joudun matkustamaan junassa YKSIN!!! Oon niin varma että mä eksyn ja meen väärään junaan tai jotain T^T Mutta toivotaan että mä nyt selviän tuosta hengissä..

I'm so excited because I'm going to see my very dear friend soon and this is actually the first time that we see each other so it's gonna be interesting ^^' But we've known each other for three years and she's been my best friend all these years so I'm not worried at all :)

(We heart it.com)

(We heart it.com)

(We heart it.com)

Kylmää, mutta sitäkin ihanampaa kesää kaikille! <3

Have a lovely summer! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti