lauantai 7. kesäkuuta 2014

You have nothing to worry about


Okei, taas on mennyt varmaan viikko (ainakin) että olen ehtinyt koneen äärelle ollenkaan eli bloggaaminen on taas vaihteeksi jäänyt vähän vähemmälle :/ Mutta nyt on kuitenkin viikonloppu niin ajattelin ettei mulla ole mitään hyväksyttävää tekosyytä jättää tää postaus tekemättä XD Mulla olisi ollut ihania kuvia yhteen postaukseen, mutta koska ne aiheet on aaaaika vanhoja jo nyt niin taidan jättää sen nyt välistä. 

Eli tosiaan, työt alkoivat viikko sitten ja mä kerta kaikkiaan RAKASTAN mun työtä <3<3<3 Vaikka se nyt onkin aika yksitoikkoinen (eli siis imurilla imuroidaan pölyt kirjojen sivuista - kyllä, joka ikisestä kirjaston kirjasta) niin se on vaan jotenkin ihan liian ihanaa! Siis kun ihan hiljainen kirjasto ja vaan muutama työntekijä paikalla ja nekin vaan hiljaa tekee omaa työtään ja sitten se vanhojen kirjojen ihana haju ja se kun saa ihan rauhassa olla omien ajatustensa kanssa ja vaikkapa kehitellä sen mun tarinan juonta eteenpäin ja koska se työ on niin helppoa niin siihen ei tarvitse keskittyä lainkaan xP Eli joo, taisin saada unelmien kesätyöpaikan :'D 




Ihanainen mummoni osti mulle tässä joku päivä sitten kiinalaiset syömäpuikot ja oon ihan rakastunut niihin <3 En mä niillä syödä osaa ja toi otekin on varmaan ihan väärin, mut ne näyttää tosi kivoilta XD Ja kyllä mä yritän opetella syömään niillä koska sitten olisi tosi siistiä tehdä sellaista kunnon kiinalaista ruokaa ja vieläpä syödä sitä oikeilla puikoilla ^^'

Taas jälleen kerran meikäläisen elämään ei oikein kuulu mitään sen kummallisempaa, mikä olisi mainitsemisen arvoista - sitä samaa vanhaa arkea vaan. Mulla on ensi viikon maanantaina ensimmäinen ajotunti eli pysykäähän hereillä liikenteessä, koska minä en osaa ajaa IDD Mutta jooh, tuttu ope ja tutut paikat ainakin vielä toistaiseksi niin jospa ainakin tuo ensimmäinen kerta menisi hyvin uwu'' 


Okei, mä tiedän että tää näyttää ihan mekolta, mutta se on itse asiassa hame ja toppi xP Eli nyt toi hame tuli ebaysta ja virallisesti kaikki tilaamani jutut on tullut ja I'm happy happy \o/ Toi hame on muuten ihan täydellinen, mutta siihen olisi pitänyt tilata se vyö.. Mulla on kyllä tollainen ihmeen vyö minkä ostin joskus H&M'ltä mutta se mikä siinä kuvassa oli niin olisi ollut paljon parempi koska se oli paljon leveämpi ja siinä oli söpö rusetti ;--; Mutta muuten toi hame on ihan kiva :]



Sit tää!! Toi kuva on tosi huono eikä siitä nää kunnolla millainen toi hame on päällä koska se olisi vaatinut paremman paidan (I know..) ja vyön ja plaah.. mutta siis rakastan tota hametta ja tällä hetkellä se on ehdottomasti ihan mun lemppari <3 Se ei ensinnäkään nouse tuulessa ollenkaan eli periaatteessa siellä ei tarviisi käytää mitään lyhyitä shortseja, mutta koska mä olen vainoharhainen niin käytän niitä silti uwu'


Ja nyt mä vihdoin sain tän täydellisen huulikiillon jota olen metsästänyt joulusta saakka uwu' Siis mä oon tosi tarkka mun meikeistä ja siksi en kelpuuttanut suurin piirtein mitään huulikiiltoa minkä löysin Seppälästä, H&M'ltä ja muista tyypillisistä kaupoista. Sitten yksi kerta oltiin äidin kanssa Lidlissä ja siinä se oli. Naurettavaa vai mitä? Jep, en olisi ikinä kuvitellut löytäväni täydellisen sävyistä huulikiiltoa jostain tavan ruokakaupasta, mutta toisaalta oon tosi onnellinen että vihdoin löysin sen, ihan sama mistä se on :'D

Lisäksi tilasin ebaysta yhden sellaisen mekon ja kengät, koska ollaan lähdössä enon kanssa ekaa kertaa baariin parin kuukauden päästä, kun täytän vihdoin 18 \o/ Okei, ei se oo mikään juhlamekko vaan pikemminkin sellainen.. pitkä toppi XD Mutta musta se oli just täydellinen baariin koska mulla ei olisi muuten ollut muuta kuin legginsit ja joku tylsä t-paita eikä se olisi ollut ollenkaan kivaa :/

Tässä lähiaikoina tulee varmaan postausta sitten siitä ajotunnista sun muusta ja pitäähän mun vielä tehdä sellainen kunnon valituspostaus koska siitäkin on taas jonkin verran aikaa IDD











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti