perjantai 30. toukokuuta 2014

Mitäs minä kesälomalainen



No mitäs minä kesälomalainen! Joo, eli tänään siis oli viimeinen koe, eli ruotsin koe ja nyt mullakin sitten virallisesti alkoi kesäloma \o/ No joo, onhan huomenna tietenkin vielä koululla ylioppilasjuhla, joka on kaikille pakollinen, mutta ei se ainakaan mun mielestä enää mitään koulua ole. Vaikka tämä kesäloma tulee kyllä menemään aika lailla opiskelujen ja kirjoittamisen parissa ja sitten olisi vielä neljäksi viikkoa töitä luvassa. Onneksi tällä kertaa on ihan sisätöitä kirjastolla, eikä enää tarvitse ukkosessa j rankkasateessa mennä kukkapenkkejä kitkemään niin kuin viime vuonna kävi..


Mua vähän hirvittää kun ollaan alettu äidin kanssa miettimään, että olisinko minä mahdollisesti maidolle allerginen ja minulle kun varsinkin tuo jäätelö on kesällä suuri rakkaus T^T Mutta toivotaan että se onkin vain aavistus.. 
Inhottavaa kun ne kaikki lämpöiset ja aurinkoiset kelit katosi nyt ihan kokonaan jonnekin >.< Mullakin on ihana kukkamekko kevätjuhlaan, mutta miten sitä nyt tällaisella kelillä voi laittaa, kun vettä tulee koko ajan enemmän kuin laki sallii! Eikä mulla ole edes mitään poleroa sen mekon kanssa, eli tulen jäätymään siinä.. Ja lauantaina pitäisi lähteä heti juhlan jälkeen enolle yöksi, koska kesällä olen päättänyt että pysyn ihan vain kotona ja keskityn syksyllä vastassa oleviin ruotsin ylioppilaskirjoituksiin, joista pitäisi vielä läpikin päästä jollain opilla. Ja sen lisäksi mulla olisi vielä psykologian kurssi kesäksi, eli heippa loma ID Mutta toisaalta onhan se kiva, kun voi nukkua vähän pidempään ja mennä vaikka lukemaan koulukirjoja ulos, jos on nätti keli, eikä tarvii koko ajan sisällä pulpetin ääressä jökkiä.


Mitäs muuta? Mun elämään ei nyt oikein kuulu yhtään mitään sen kummempaa, joten eipä mulla mitään kamalaa kerrottavaa taida olla ^^' Kävin varaamassa vihdoin ensimmäiset ajotunnit, jotka onkin jo viikon päästä!! Apuva, mä tuun niin varmasti kolaroimaan sen auton.. Mutta meillä on kyllä tosi hyvä ja rauhallinen opettaja, eli toivon mukaan menee ihan ongelmitta. Ainakin tää eka kerta parkkipaikalla ID

Mä oon taas ihan kunnolla innostunut tuosta juoksemisesta, enkä millään meinaisi malttaa pysyä poissa lenkkipoluilta.



Tää nyt saattaa tietenkin jonkun mielestä olla lyhyt lenkki, mutta sanonpahan vain, että mä en oo mikään maratoonari xD Yleensä mun lenkit on maximissaan sen 10km, eikä yleensä edes sitä niin tää tosiaan oli mulle paljon! Sorruin nimittäin ennen lenkkiä ostamaan sellaisen onnettoman energiapatukan, vaikk tiedän että ne kaikki on vaan jotain sokerimömmöjä, mutta oli ihan pakko kokeilla ja tässä on tulos ID En kyllä osta enää.. Palkkiona pitkästä lenkistä sain tietenkin tuon vammaisen lonkkani kipeytettyä ja ihanan hiertymän jalkaan niin, etten ainakaan viikkoon pääse lenkille -.-' Kyllä, ottaa päähän ja paljon.


Mulla on kans nyt joku tällainen ihmeellinen terveys juttu menossa, enkä oikein itsekään ymmärrä miks :'D Haluun vaan koko ajan syödä mahdollisimman terveellisesti, eikä mitään ylimääräistä saisi olla ja plaa plaa ID Toisaalta tosi ärsyttävää, mutta tiettyyn pisteeseen saakkahan se voi olla ihan hyväksi.. kai..

Noh, siinä taisi olla kaikki tältä kertaa! Huomenna saattaa tulla kuvaa kevätjuhlista tai sitten ei, riippuu miten laiskalla tuulella satun olemaan ^^'





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti