maanantai 12. toukokuuta 2014

Totaalinen aivokuolema



Elikkäs! Äitienpäivä - munkin oli nyt sitten pakko tehdä tällainen postaus, vaikka näitä varmaan on jo ainakin miljoona ja 26 kappaletta, mutta ei voi mitään ID Meillä äitienpäivä sujui ihan oman perheen kesken, koska edellisenä päivänä oltiin jo käyty toisen mummon luona ja varsinaisena äitienpäivänä kävimme vain pikavisiitillä toisen mummon luona (joka asuu vajaan puolen kilometrin päässä) ja sen jälkeen vietimme aikaa ihan oman perheen kesken. 


Mä näin tällaisia pieniä leivonnaisia we heart it'ssä ja sit mäkin ajattelin kokeilla niitä, vaikkakin täytyy myöntää, ettei niistä tullut sitten alkuunkaan yhtä nättejä mitä siinä kuvassa oli uwu' Mutta yritys ainakin oli hyvä ja noi kyllä maistu ihan kivalle, vaikka toi hillo kuumenikin uunissa ihan tajuttomasti ja näky ei ollut se kaunein mahdollinen.. Ne siis yrittää olla sydämiä tai what ever xD 


Tässä nyt ei oo mitään sen kummallisempaa oikein tapahtunut lähiaikoina, joten siksipä en pariin päivään ole mitään postaillut. Edelleen sitä tilaamani pakettia tässä odottelen ja toivoisin kovasti, että se ehtisi tulla ennen kevätjuhlaa tai mikä se sitten ikinä onkaan, koska siellä on se ihana pitsimekko, jonka haluaisin kovasti laittaa päälle <3

Jatko-opinnot stressaa taas ihan kympillä, mutta sehän nyt ei sinänsä ole mitään uutta :'D Ottaa vain päähän, kun mulla on toinen ammatinvalintapsykologin aika parin viikon päästä, enkä mä vieläkään ole saanut niitä lappuja täytettyä, vaikka ne pitäisi suunnilleen olla jo lähetetty.. Ja se psykologia varmaan murhaa mut jos ei saa niitä ajallaan, kun se nimenomaan painotti kuinka tärkeetä on, että lähetän ne ajallaan ja plaa plaa plaa ID 

Autokoulukin stressaa jonkin verran, sillä vaikka mä jo sillein aika paljon autoista tiedän (tytöksi!) niin kyllä mun siltikin pitäisi löytää inspiraatioo tehdä ne itsenäiset tehtävät jollain vuosisadalla :/ Mutta kun mun synttärit on vasta elokuussa niin ei mulla ole mikään kiire, kun en mä ole vielä kertaakaan päässyt edes ajamaan autolla :'D


Sitten mä tajusin tässä vähän aikaa sitten, että mun meikkivarasto on o-le-ma-ton.. Oikeesti, tossa on mun kaikki meikit jotka ei oo menny vanhaks tai muuten vaan pilalle oO' Säälittävää, eikö totta? No okei, oon opiskelija eikä mulla ole rahaa meikkeihin ID  Tosin mä ostin kyllä nyt viikonloppuna noi kuvassakin näkyvät Fit me'n puuterin ja peitevärin tai mikä lie onkaan, mutta tarvitsisin kohta uuden ripsivärin.. Ai niin! Puuttuu siitä se Lumenen nestemäinen rajauskynä johon mulla on jonkinlainen pakkomielle ^^' Mä vaan rakastan kissanviiruja ja sillä ne on kaikista helpointa tehdä. Mä kokeilin kerran tussia, mutta ne vain sotkee ja sit ne rajaukset leviää päivän mittaan ja plaah -__-'




Niin kun mä tässä jo aikaisemminkin sanoin niin mulla on joku outo pakkomielle teehen ja mä yleensä juonkin sitä pari-kolme kuppia per päivä.. En tiedä onko se enää edes terveellistä tai mitään, mutta se vaan on niin hyvää ID Ja Clipperin tee on musta kaikista parasta, sillä se on luonnonmukaista ja toooosi hyvää \o/ Mutta isä toi mulle Tallinnasta tollaista Cha -teetä ja se on kyllä jopa Clipperin mustaa teetä parempi :D Siinä on joku jännä makea maku ja muutenkin se on sellaista.. kahvinkorviketta xD Se piristää yllättävän paljon ja mä oonkin vitsaillut että jos ne siellä Tallinnassa onkin laittanut sinne vähän muutakin kuin teetä :'D Eihän sitä koskaan tiedä..

Noh, tässä taisikin taas olla kaikki tällä kertaa ja vaikka mä kuinka itselleni vannoinkin, että jatkaisi englanniksi kirjoittamista niin taaskaan en vain jaksa ^^' Ja aika on jälleen kerran tosi kortilla, koska kohta pitäisi ja rientää autokouluun ja sitten olisi illalla vielä treeni tehtävänä ja huomenna olisi englannin sanakoe, englannin kuuntelukoe sekä espanjan formatiivinen koe = totaalinen aivokuolema!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti