keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Bookworm


Ne tuli!!!! Omg, mä oon odottanut noita jo varmaan kaksi viikkoa ja ajattelin jo, että ne ei tule ollenkaan T^T Eli siis me oltiin mun enon kanssa elokuvissa katsomassa Divergent (kyllä, se oli mahtava!) ja sitten siinä alussa olevissa mainoksissa näkyi traileri elokuvasta The Maze Runner. Musta se oli tosi hyvänoloinen elokuva ja sitten, kun siinä lopussa sanottiin, että 'perustuu menestyskirjaan' niin minä ensimmäisenä tilaamaan kirjat kun päästiin ulos elokuvateatterista u.u' Sitten mulla on vielä sellainenkin juttu, että mä en oikeasti tiedä paljoa yhtään mistä toi sarja kertoo, mutta mä vaan menin ja ostin noi ID Tiedän vaan, että ne joutuu jonnekin sinne ihmeen labyrintti mikä lie paikkaan josta ne sitten yrittää päästä pois ^^' Mutta mä luotan siihen, että noi on hyviä, koska ainakin ihan sellainen sarja, josta mä aina pidän :]


They came!! Ah, I've waited so so long time and I already thought that they aren't coming at all T^T Seriously it's been like two weeks already and I was ready to call there and let 'em know exactly how good their delivery is xD But no hard feelings, they're here now and that's the only thing that matters :] So I don't really know what this series is about but I was at the movies with my uncle and I saw this awesome film trailer called The Maze Runner and I was like 'omg, I have to watch that!' And then I realized that is is based on a book.. So right when we got out of the movie theater I ordered these two darlings <3 I just hope that I'll like 'em ^^'


Mä ja isä ollaan aika pahasti allergisia kaikenlaiselle pölylle ja nyt äitikin on alkanut vähän oireilemaan. Nyt sit ollaan alettu miettimään, että mikä on kun kaikki koko ajan aivastelee ja nenä menee ihan tukkoon koko ajan. Niin, syy saattaisi olla tässä ^^' Meillä on vähän pölyistä.. No siis tää ihmeen majakka hommeli mikä lie on ollut vessan kaapin päällä varmaan viisi vuotta, eikä sitten olla koskaan ajateltu, että hitsi siellä kaapin päälläkin saattaa olla vähän pölyä xDD


Basically everyone in our family is allergic to dust and we've been wondering why we are suddenly sneezing and coughing all the time. Yeah, I think we found the reason xD This lighthouse thing (whatever) has been on top of the bathroom cabinet like five years and it never occurred to me that it can be dust in there too ^^' Problem solved, hurray!

No mut siinä taisi kaikki tällä kertaa olla.. Mulla olisi kyllä paljon valitettavaa tänne, mutta nyt on vaan jotenkin niin hyvä fiilis, että en haluu pilata sitä marisemalla jostain turhanpäiväisestä ID

That's about it this time :] I actually would have something else to talk about but I'm too happy to whine about pointless things XD






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti