maanantai 16. kesäkuuta 2014

It is sushi time


Mä oon nyt tässä parin viikon aikana tullut siihen lopputulokseen, että mun elämä taitaa olla aika tylsänpuoleista :P Koska ikinä mulla ei oo mitään kivaa mitä voisin tänne tulla jakamaan ja aina aloitan postaukset sanomalla, että 'taaskaan mulla ei oo teille mitään kivoja kuvia'. Noh, kuvia nyt on, mutta nekin tylsän laatuisia, eikä niihin taida liittyä mitään sen hauskempaa tarinaa ^^' Taaskaan..


Tää oli vaan joku fiilistely kuva, kun olin käynyt hyvällä juoksulenkillä ja sen jälkeen teki mieli tehdä tollainen kiva salaatti ja ottaa vähän mysliä jugurtin kera ja teetä totta kai xD


Nyt vihdoin tuli wilmaan viimeisen jakson tulokset ja täytyy kyllä sanoa, että oli melko huvittavaa käydä niitä katsomassa. Englannista olin odottanut AINKAIN kasia ja luulin että saan ysin, mutta tulikin seiska, bilsasta taisi tulla vitonen ja lisäksi sain kaksi T:tä eli täydennettävää. Että tällein tällä kertaa..








Mä ihan suoraan sanottuna inhoan sushia (tiedän että oon tällainen kummajainen) mutta totta kai sitä aina silloin tällöin on pakko porukoille tehdä, kun ne sitä tuntuu niin rakastavan oO' Mulla on vaan joku juttu sen merilevän kanssa, että sitä en suostu syömään kun on se vaan niin kamalan makuista ID Mutta yllätyin kyllä kuinka hyvää tuo wasabitahna oli, kun aina ennen olen jotenkin vierastanut sitä kun olen ajatellut että sekin on jotenkin pahan makuista. Lisäksi bambumattoni alkaa olla jo niin huonossa kunnossa, että kohtapuoliin pitäisi varmaan harkita että josko sijoittaisi uuden ennen kuin ihan käsiin hajoaa. Ja sitten haluaisin sellaisen ihanan sushi-setin missä olisi ne dippikulhot ja tarjoiluastiat ja syömäpuikot sun muuta jännää :D Ja huomasin kaupassa sen jonkun sushiriisiviinietikan ja sitäkin kai pitäisi joskus kokeilla että saisi oikean makuista riisiä. Ja muutenkin toi riisi on ihan väärää, koska se on liian isoa ja siksi noista tuli vähän tuollaisia.. väärän mallisia :/

No mitäs muuta? Töitä enää vajaat kaksi viikkoa jäljellä, sen jälkeen ehkä lähtö kaverin luokse etelä-suomeen jos saan luvan xP Ja lisäksi alkaisi yo-kokeisiin lukeminen ja sitten pitäisi sitä psykologiaa ja espanjaakin jossain välissä opetella. Autokoulukin sujuu suht hyvin, vaikka en mä kyllä todellakaan mikään hyvä vielä ole ajamaan :'D Aina ihan paniikissa liikenteessä ja ainakin yhden kerranhan se autokin pitää sammuttaa ja sitten totta kai se klassinen käsijarru päällä ajamaan lähteminen - done that. 

Eipä kai mulla sitten tällä kertaa mitään sen ihmeellisempää :] Taaskaan uwu'








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti