perjantai 20. kesäkuuta 2014

Because you can



Eli tänään oli siis juhannus ja mulla tää nyt sinänsä oli ihan tavallinen päivä, mitä nyt perheen kanssa paistettiin lettuja ulkona ja sitten käytiin pikaisesti kokolla tossa kylällä, mutta muuten olen vain lagannut täällä koneella ja miettinyt että jakaisiko sitä kirjoittaa tänne jotain. Tänään sain katsottua Orange is the new black -sarjan uusimman tuottarin jaksot loppuun ja nyt oon silleen et mitäs mä nyt katon? Noh, rupesin sit heti seuraan sellaista vähän tuntemattomampaa(ko?) sarjaa kuin Make it or break it ja ainakin vielä tässä vaiheessa tykkään siitä kovasti.


Aikaisemmin mä olin kauheesti kesää vastaan koska tiesin että kun työt loppuu niin mulle iskee taas ihan kamala masennus ja vaan istun sängyllä enkä tee yhtään mitään, mutta nyt mulla on sellainen fiilis että tää kesä tuleekin olemaan erilainen. Sain tässä.. suunnilleen pari päivää sitten varmistuksen sille, että pääsen ensimmäistä kertaa tapaamaan mun bestistä Kataa joka siis asuu tuolla ihan etelä-suomessa jonne on täältä junalla yli kolme tuntia eli eipä ole hirveästi aikaa taikka varaa siellä ravata uwu' Nyt kuitenkin vihdoin ja viimein 14. heinäkuuta lähden sinne ja ah, olen niiiiiiiin onnellinen! <3


Mulla on nyt vaan just tällainen olo xD Ei jaksaisi tehdä mitään ja haluaisi vain mennä makaamaan aurinkoon jonnekin ihanaan paikkaan missä kukaan ei häiritse..


Mutta kun totuus on tämä -.-' Alussa olin tosi innoissani sateesta koska mä jotenkin tykkään siitä + viileällä ilmalla jaksaa mennä lenkillekin paljon paremmin ja kaikkea, mutta kun tätä nyt on jatkunut jo noin viikon ajan niin pikku hiljaa alkaa ottamaan päähän. Tänään illalla ainakin täällä oli edes hieman aurinkoisempaa mikä oli ihan kiva kun kokkoa menimme katsomaan, mutta muuten kyllä nyt saisi jo lämmetä hieman uwu'

Mutta siis, mä en tiedä että onko mulla joku anemia tms. mutta mulla on ihan koko ajan kylmä ja sitten mua väsyttää ihan sikana, vaikka nytkin sain nukuttua noin 11 tunnin yöunet O.O' Oon vaan koko ajan ihan koomassa ja haluun vaan nukkumaan enkä viitti mennä ulos kun siellä on niin kylmää ja märkää ja yyyyyh! >o<' Huomenna onneksi meillä olisi tarkoitus koko perheen voimin katsoa The Lone Ranger :D  Mä siis kävin katsomassa sen leffoissa heti kun se tuli, mutta koska se on niin ihana leffa niin päätettiin vuokraa se huomenna ja viettää päivää leffan merkeissä :]





Okei, eli sitten siihen kaikista suurimpaan asiaan jonka päätin vähän aikaa sitten: mä lähden vaihtoon. Päivää ei vielä tosiaankaan ole sovittu ja taitaa mennä kahden vuoden päähän koska mulla ei ole rahaa ja pitää mennä töihin jotta sitä voi säästää, mutta nyt kun olen tässä jo jonkin aikaa asiaa pohtinut niin mä tosissaan päätin että lähden. Mä olen aina ollut tosi kiinnostunut kaikesta matkustamiseen liittyvästä ja kun nyt olen lukenut keskustelupalstoja ja blogeja ym. niin kaikki sanoaa miten ihana ja mahtava ja opettavainen kokemus se on ja että jos vain on sellainen mahdollisuus niin kannattaa lähteä.. niin mä sitten lähden uwu' Lisäksi rakastan Lontoota ja vuosi sitten mulla oli sellainen Lontoo addictio joka ei oikeastaan vieläkään ole kunnolla hellittänyt.

Sitten kun tietenkin menin kertomaan asiasta Katalle niin tämäpä tokaisikin että 'mä tuun mukaan'. Luulin aluksi että se olisi vitsi mutta kävikin ilmi että se oli kaukana vitsistä. Tietenkään mikään ei oo vielä varmaa ja Kata on lähdössä Australiaan lokakuussa ja kaikkea mutta siis sekin on aina halunnut mennä Lontooseen ja mä taas en kyllä millään uskaltaisi mennä minnekään ulkomaille ekaa kertaa ihan yksin niin se olisi ihan liian upeeta jos päästäisiinkin sinne yhtä aikaa <3<3 Eli nyt siis rupean oikein urakalla säästämään rahaa ja kun tarvittava määrä on kasassa niin tämä lande juntti lähtee englantiin!! Haaveena olisi vielä sen jäleen au pairi vuosi jenkeissä, mutta se nyt on vielä ihan haave pohjalla, että saa nähdä - yksi iso päätös kerrallaan tämä oma elämä alkaa tästä muokkautumaan ^^




Mulla on nyt tänään näköjään ihan kamalan paljon kaikkea ja mua ottaa päähän kun nää kaikki kuvat on we heart it'stä koska olen laiska kesälomalainen enkä jaksa ottaa kameraa esille uwu' MUTTA olen tehnyt toisenkin isohkon päätöksen - tai ainakin minulle tämä on iso juttu.. Eli oon päättänyt kesän ja tulevan abivuoden kunniaksi värjätä hiukseni uudelleen vaaleiksi! Mulla on siis luonnostaan sellaiset tylsät hiekan väriset hiukset ja oon nyt jo pari vuotta ollut ihan näillä tummanruskeilla, mutta nyt alkaa todenteolla kyllästyttämään! Meidän yksi tuttu on kampaaja niin ajattelin kysyä häneltä jos hän voisi vaalentaa nää mun hiukset nwn En nyt tiiä että onko tää ihan vikatikki, mutta jos saan näistä vielä blondit niin sen jälkeen en kyllä luovu siitä enää! Korkeintaan joku tosi vaaleanruskea mutta ei enää näin tummaa. Mutta on muutenkin ihan harmaat silmänaluset luonnostaan ja kauheen oudon värinen iho niin näytän ihan zombielta tummilla hiuksilla T^T'




Toinen mun unelma on tooooosi pitkään ollut se että saisin joskus värjätä hiukseni tuollaisiksi hennon vaaleanpunaisiksi ja meinasin että jos nyt toi vaalennus onnistuu niin ensimmäinen asia minkä teen kun pääsen Lontooseen on se että mä vihdoin käyn värjääs nää pinkeiks O.O' Kerranhan sitä vaan eletään niin kaikkea on pakko kokeilla :'D



Sitten vielä viimeisenä asiana olisi ne syndet. Eli mä en oo koskaan juhlinut mun synttäreitä koska no friends niin kenen kanssa juhlia? uwu' No joo siis toki perheen ja meidän pienen suvun kanssa joo, mutta siis en oo koskaan juhlinut niitä muuten. Mutta tänä vuonna mä siis elokuussa täytän vihdoin 18 ja eno (21 wee) on päättänyt järkkää mun syndet :D Ja lähdetään baarikierrokselle \o/ Mun täti lähtee kuskiksi ja meikäläinen pääsee vetämään kännit ekaa kertaa xD No jooh, siitä nyt en vielä tiedä.. Bestis on sanonut jo että kun oon 19 niin se raahaa mut kuulemma stadiin jonnekin kunnon bile paikkaan mut musta on ihan kiva alottaa täällä keskisuomessa vähän rauhallisimmissa paikoissa uwu' Mekon oon jo tilannut ebaysta ja ihan sellainen oranssi perus bile mekko mikä lie ID Vähän kyllä jännittää kun en oo ennen juonut tai mitään niin en yhtään tiedä että millainen sitten oon käännissä xDD Mutta sen näkee vähän ajan kuluttua~

Ebaysta aion muutenkin tilaa kunnon kasan vaatteita kun viikon päästä loppuu työt ja saan palkan niin niistäkin sitten päivittelyä tulossa kunhan ne jollain vuosisadalla sieltä tulee :'D Mutta eipä mulla kai tällä kertaa muuta, hyvää juhannusta kaikille <33















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti