perjantai 23. tammikuuta 2015

Avo-päivä

(we heart it)

Hejsån!

Okei, en nyt yhtään tiedä onko tää avo juttu miten yleinen muualla, mutta meillä oli siis tänään avo-päivä koulussa. Mä en yhtään tiedä että mistä se lyhenne niin kun tulee (XD), mutta se on siis kolme tuntia kestävä juttu, jossa kuunnellaan mitä eri ammateissa/tiedekunnissa tehdään ja mihin ammattiin mistäkin voi valmistua yms yms.. Eli kuten jokainen voi käsittää, tämä on abille hyvin hyvin turhauttavaa ja sitäkin ahdistavampaa. Ennen tätä päivää, mulla oli suunnitelmat suht selvillä ja en jaksanut enää stressata asiasta mitenkään sen kummemmin. Nyt? Nyt en tiedä enää yhtään minne olen hakemassa. Toisaalta tämä on kyllä ihan hyvä juttu, sillä sain kuulla siitä omasta valinnasta vähän enemmän ja tajusin etten todellakaan halua sinne enää. Että hyvä, kun se tuli jo tässä vaiheessa, mutta kyllähän se siltikin ottaa päähän.

(we heart it)

Tällä hetkellä siis ei sitten minkäänlaista käsitystä siitä minne olisin lähdössä nyt lukion jälkeen ja ainakin nyt mielessä olisi välivuosi.. Kun ei mua oikeastaan juuri nyt kiinnosta mikään ja opiskeluinto on aivan nollissa niin välivuosi olisi kieltämättä ihan rentouttava - voisi mennä töihin ja kerätä vähän rahaa, kun yliopistolaisen elämä tuppaa aika köyhää olemaan ^^' 

Mutta tällä kertaa mulla ei ollut tämän enempää asiaa, kunhan vain halusin tulla nämä mietteet tänne jakamaan, kun oli päällimmäisenä mielessä. Nyt pitäisi löytää se opiskelumotivaatio ja mennä lukemaan terveystietoa =___='




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti