torstai 11. joulukuuta 2014

1+1=2?


Hellou everybody! Okei, taas on päässyt muutama päivä vierähtämään tässä välissä ennen kuin oon päässyt kirjoittelemaan, mutta mulla on ollut ihan kamalan paljon koulukiireitä ja treeneissäkin on vierähtänyt tuota aikaa, enkä vain yksinkertaisesti ole ehtinyt tietokoneen äärelle ennen kuin nyt. Ja kerrankin voin rehellisesti sanoa, että mullakin on jotain uutta kerrottavaa! Mä oon nyt nimittäin virallisesti varattu nainen/tyttö \^^/ Jos ihan rehellisiä ollaan niin mä en ole koskaan ennen seurustellut kenenkään kanssa ja oon oikeestaan koko ikäni sanonut kaikille, että mä en koskaan ala seurustelemaan kenenkään kanssa eikä mulla edes ole aikaa sellaiselle 'hölynpölylle' ja tässä sitä nyt sitten ollaan xD


En nyt vielä uskalla oikeen tän enempää alkaa mitään kertomaan, koska ollaan kuitenkin tavatt vasta kaksi kertaa niin eihän sitä tiedä vaikka tästä ei tulisikaan mitään. Mutta tavattiin kuitenkin tuossa monien tuntemassa Tinderissä ja siitä ollaan sitten siirrytty whatsappiin ja nyt ollaan kaksi kertaa tavattu ja viikonloppuna tavataan jälleen :] Harmillista vain, että tässä on 80km meidän välissä eli nähdään lähinnä vain viikonloppuisin. Mutta toisaalta hyvä vain, koska se lähtee armeijaan tammikuussa niin tää on tällaista hyvää 'harjoittelua' :P Mutta toivottavasti tästä kuitenkin kehkeytyisi jotain vähän 'vakavampaakin'!



Sitten vähän näihin ikävimpiin asioihin, eli ylioppilaskirjoituksiin -.-' Eli en tiedä sanoinko tän jo edellisessä postauksessa, mutta minähän sitten menin ja repäisin ruotsin kirjoituksista I:n eli hylätyn ja joudun nyt uusimaan sen keväällä :/ Se ei kuitenkaan juurikaan ahdista minua, sillä vaikka se saattaakin kuulostaa tyhmälle niin mä oon oikeasti hyvä kielissä, mutta oon vain ihan perhanan laiska ihminen enkä jaksanut kirjoituksiin viimeksi lukea kirjaimellisesti ollenkaan. Mutta nyt kun minulla on se raja että ei alle C:tä niin on vähän pakkokin alkaa lukemaan ^^' Nyt siis alkaa pikkuhiljaa stressaamaan nämä ylppärit, kun viimeinen jakso alkaa kertauskursseineen ja sitten lukulomaa vähän aikaa ennen kuin kirjoitukset.. Jotenkin vain tuntuu, että en tule selviämään niistä ja ajattelinkin vain mennä saliin suklaata syömään tai jotain xP


Noh, haluun kuitenkin uskoa, että kaikki tulee kyllä menemään ihan hyvin ja jopa ylioppilaskokeetkin voi kyllä uusia, eli ei ole mikään maailmanloppu, vaikka nyt joku koe menisikin vähän huonommin. Tätä se poikaystävä teettää; ei jaksa enää ottaa kamalaa stressiä oikein mistään vaan tuntuu että vain leijailee jossain pilvenreunalla xD  Beyond the silver lining, niinhän se menee!


Luv ya~<3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti