lauantai 27. joulukuuta 2014

Snowy days


Hello everybody~<3
Jälleen kerran huomaan ettei minulla ole oikein mitään sen kummempaa kerrottavaa, mutta pohjattoman tylsyyden takia on pakko tulla jotain tänne höpisemään. Lunta on tullut tänne keski-suomeen todella paljon (tai noh, määrittele paljon..) ja oon tosi happy happy kun kohta toivon mukaan pääsee hiihtämään \^^/ Tosin parin päivän päästä tänne pitäisi tulla aika kovat pakkaset ja niistä en kyllä tykkää, varsinkin jos on vielä niin kylmä, ettei pääse edes treenaamaan..

Kohta on uusivuosi ja oon päättänyt vakaasti etten tee mitään 'ensi vuonna kaikki tulee oleen paremmin' postausta, mutta saapa nähdä nwn' Toisaalta ensi vuonna tulee tapahtumaan niiiiiiin paljon kaikenlaista, että sellainen olisi kyllä ihan hyvä tehdä. Mutta katsoo sitä nyt vielä, mulla on tulossa sen verran kiireinen viikko, että ainakaan vielä en ehdi mitään tehdä.



Nää kuvat on parin päivän takaisia, kun otin kameran mukaan kun mentiin perheen kanssa koiria ulkoiluttamaan metsään missä ne sai olla vapaana. Että näiden takana ei ole mitään mahtavaa tarinaa, joten ei näistä sitten sen enempää xD

Mä alan olemaan ihan sekaisin päivistä kun ei tarvii mennä kouluun niin ei myöskään tarvii huolehtia kalenterista :P Mutta nyt tulevana maanantaina eli 29.12. meen vihdoin ostamaan ittelleni jotkut farkut, kun huomasin etten tällä hetkellä omista sellaisia lainkaan ja jos ne kylmät kelit tosiaan on tulossa niin olisi ihan kiva jos aamulla voisi vetää päälle muutkin kuin nuo ohuet ja rikkinäiset leggingsit ^^' Mä vaan vihaan shoppailua yli kaiken ja mieluummin vaan tilaisin kaikki vaatteet suoraan kotiovelle, mutta farkut on yksi sellainen asia jota en halua/uskalla netistä tilata koska mulla on niin ihmeen kokoiset jalat ettei ne koot koskaan pidä paikkaansa -.-' Eli meikäläinen sitten raahautuu maanantaina vaatekauppoihin.. jee..


Sitten tiistaina eli 30.12. Petja tulee hakemaan mua Pieksämäelle, mutta ennen sitä esittelen sille meidän mahtavaa miljoonakaupunkiamme xP Eli meikäläinen viettää uudenvuoden Pieksämäellä Petjan ja sen frendien kanssa :] Tää onkin nyt sitten ensimmäinen uusivuosi jota mä ihan oikeasti juhlin, koska ennen oon vaan mennyt siinä kahdeksan aikaan nukkumaan XD Mä oon ennen vaan inhonnut kaikkia juhlapyhiä ja oon vaan viettänyt ne yksin kotona. Mutta nyt kun saa viettää uudenvuoden poikaystävän kanssa niin oon super happy \^^/ Siitä voi kyllä tulla aikamoinen kännireissu, mutta eipä se siinä tapauksessa eroa paljoakaan edellisistä reissuista kyseiseen kaupunkiin IDD


Aattelin tässä lähiaikoina tehdä ihan erillisen postauksen mun tulevaisuuden suunnitelmista, mutta ajattelin nyt kuitenkin ihan itsenikin takia avata asiaa jo tässä postauksessa. Eli mä oon nyt vähän hukassa tän asian kanssa.. Toisaalta mulla on asiat ihan ok ja kaikki mietittynä valmiiksi, mutta sitten kun otan asian uudelleen esille niin huomaan taas suureksi ilokseni etten tiedä yhtään minne olen lukion jälkeen menossa. Se valmis suunnitelma mikä mulla on, on että haen Mikkelin ammattikorkeakouluun sosionomin alalle (toisena yhteisöpedagogi) ja muutan sitten syksyllä Mikkeliin. Simppeliä, eikö totta? Mutta heti, kun alan miettimään asiaa niin alan samalla pohtimaan teenkö nyt oikean valinnan.. Oon jo parin vuoden ajan ollut ihan 100% varma, että lukion jälkeen muutan Helsinkiin ja haen yliopistoon psykologiaa opiskelemaan ja sitten juuri viime metreillä menee kaikki suunnitelmat uusiksi. Mä olen aina ollut sellainen ihminen, joka pitää jalat maassa ja järjen kädessä ja oon suorastaan halveksinut niitä ihmisiä, jotka pistää kaikki suunnitelmat uusiksi jonkun pojan takia ja nyt huomaan olevani yksi niistä ihmisistä. En nyt sano, että haen Mikkeliin vain ja ainoastaan Petjan takia, mutta se on silti yksi varsin suuri syy. Koska jos satun pääsemään kouluun niin se on kuitenkin vain 3,5 vuotta ja jos me nyt siinä ajassa erotaan niin voinhan mä sen jälkeen lähteä vaikka sinne stadiin, eihän sitä tiedä. Mikkeli on kuitenkin tosi nätti kaupunkin ja tykkään siitä ja sillein niin miksi ei? Koska toinen vaihtoehto olisi Jyväskylä ja mä vaan jotenkin inhoan sitä kaupunkia, ei millään pahalla ^^' Se on vaan kun on asunut samassa paikassa koko pienen ikänsä niin tekee mieli muuttaa jonnekin uusiin maisemiin, mutta en kuitenkaan ihan vielä halua lähteä minnekään kovin kauaksi.. Mennään nyt päivä kerrallaan ja katsotaan mitä tästä tulee.. helpommin sanottu kuin tehty ^^'




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti